Você não está logado.

Aviso

Para conectar-se ao fórum, utilize o mesmo nome e senha do site :) Não é necessário se registrar.

#1 24-11-2017 16:27:11

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Não estou conseguindo logar pelo fb

Bem eu não sei se isso é exatamente um bug, mas eu tenho uma outra conta registrada pelo facebook (jessica-jackson) e não estou conseguindo logar.
Sempre quando eu tento dá erro e aparece a seguinte mensagem ''Não é possível carregar a URL: O domínio dessa URL não está incluído nos domínios do aplicativo. Para poder carregar essa URL, adicione todos os domínios e subdomínios ao campo Domínios do aplicativo nas configurações do aplicativo.''
Já entrei nas configurações do fb e tentei encontrar uma solução, mas nada encontrei. Vocês poderiam me ajudar por favor, não quero perder a minha conta.

Última alteração por cobainjackson (24-11-2017 16:35:34)



#2 25-11-2017 06:13:47

umpalumpa
Moderador
Cadastrado: 28-01-2011
Posts: 2333

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

cobainjackson escreveu:

Bem eu não sei se isso é exatamente um bug, mas eu tenho uma outra conta registrada pelo facebook (jessica-jackson) e não estou conseguindo logar.
Sempre quando eu tento dá erro e aparece a seguinte mensagem ''Não é possível carregar a URL: O domínio dessa URL não está incluído nos domínios do aplicativo. Para poder carregar essa URL, adicione todos os domínios e subdomínios ao campo Domínios do aplicativo nas configurações do aplicativo.''
Já entrei nas configurações do fb e tentei encontrar uma solução, mas nada encontrei. Vocês poderiam me ajudar por favor, não quero perder a minha conta.

OLá cobain !

O jogo não esta mais hospedado no uol, então o endereçohttps://ohmydollz.uol.com.br/ não existe mais. O endereço do jogo na versão br éhttps://br.ohmydollz.com/
Com o fórum ocorre a mesma coisa. O endereço da uolhttps://ohmydollz.uol.com.br/forumbr/ não existe mais. O endereço do forum da versão br agora éhttps://br.ohmydollz.com/forumbr/

Era esta sua duvida ?


http://img845.imageshack.us/img845/5739/ass2q.png
 

#3 25-11-2017 20:19:33

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Olá Umpa!

Não flor, não é esse o meu problema. Eu sei que o jogo mudou de endereço, o que acontece é que após essa mudança eu não consigo mais logar a minha conta que é pelo fb. Sempre que eu clico lá no botãozinho azul de login do fb, dá erro e aparece essa mensagem aqui ----> Não é possível carregar a URL: O domínio dessa URL não está incluído nos domínios do aplicativo. Para poder carregar essa URL, adicione todos os domínios e subdomínios ao campo Domínios do aplicativo nas configurações do aplicativo <-----

Já está com mais de uma semana que eu não consigo logar de jeito nenhum. Eu até já tentei clicando em esqueci senha para ver se conseguia alguma senha no meu e-mail, para entrar normal no site sem ser pelo fb, mas ai quando eu coloco o e-mail cadastrado na conta do fb, o ohmydollz não reconhece e diz que não há nenhuma conta registrada nesse e-mail. Enfim, nem sei se esse método funcionaria, mas como eu estou em desespero qualquer tentativa é válida.

Espero que você possa me ajudar!

 

#4 26-11-2017 05:51:36

umpalumpa
Moderador
Cadastrado: 28-01-2011
Posts: 2333

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

cobainjackson escreveu:

Olá Umpa!

Não flor, não é esse o meu problema. Eu sei que o jogo mudou de endereço, o que acontece é que após essa mudança eu não consigo mais logar a minha conta que é pelo fb. Sempre que eu clico lá no botãozinho azul de login do fb, dá erro e aparece essa mensagem aqui ----> Não é possível carregar a URL: O domínio dessa URL não está incluído nos domínios do aplicativo. Para poder carregar essa URL, adicione todos os domínios e subdomínios ao campo Domínios do aplicativo nas configurações do aplicativo <-----

Já está com mais de uma semana que eu não consigo logar de jeito nenhum. Eu até já tentei clicando em esqueci senha para ver se conseguia alguma senha no meu e-mail, para entrar normal no site sem ser pelo fb, mas ai quando eu coloco o e-mail cadastrado na conta do fb, o ohmydollz não reconhece e diz que não há nenhuma conta registrada nesse e-mail. Enfim, nem sei se esse método funcionaria, mas como eu estou em desespero qualquer tentativa é válida.

Espero que você possa me ajudar!

OLá cobain !

Pensei que o redirecionamento poderia estar vinculado ao antigo host, mas já verifiquei e não é isto.
Teremos que aguardar a avart ver e encaminhar para a equipe técnica...não vou poder ajudar :(


http://img845.imageshack.us/img845/5739/ass2q.png
 

#5 26-11-2017 22:16:50

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

umpalumpa escreveu:

cobainjackson escreveu:

Olá Umpa!

Não flor, não é esse o meu problema. Eu sei que o jogo mudou de endereço, o que acontece é que após essa mudança eu não consigo mais logar a minha conta que é pelo fb. Sempre que eu clico lá no botãozinho azul de login do fb, dá erro e aparece essa mensagem aqui ----> Não é possível carregar a URL: O domínio dessa URL não está incluído nos domínios do aplicativo. Para poder carregar essa URL, adicione todos os domínios e subdomínios ao campo Domínios do aplicativo nas configurações do aplicativo <-----

Já está com mais de uma semana que eu não consigo logar de jeito nenhum. Eu até já tentei clicando em esqueci senha para ver se conseguia alguma senha no meu e-mail, para entrar normal no site sem ser pelo fb, mas ai quando eu coloco o e-mail cadastrado na conta do fb, o ohmydollz não reconhece e diz que não há nenhuma conta registrada nesse e-mail. Enfim, nem sei se esse método funcionaria, mas como eu estou em desespero qualquer tentativa é válida.

Espero que você possa me ajudar!

OLá cobain !

Pensei que o redirecionamento poderia estar vinculado ao antigo host, mas já verifiquei e não é isto.
Teremos que aguardar a avart ver e encaminhar para a equipe técnica...não vou poder ajudar :(

Oi Umpa!
Obrigada pela ajuda de qualquer forma! Espero que eles consigam encontrar uma solução, não quero mesmo perder a minha conta.

Você sabe dizer se tem como conseguir uma senha pra logar normal, sem ser pelo fb?

 

#6 09-12-2017 01:24:51

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Olá,

Gostaria de saber se já há alguma resposta em relação a isso?
Ainda não consigo logar e estou perdendo todos os presentinhos e o replay, fora o dinheiro pleur

 

#7 16-12-2017 15:34:01

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello

The bug had been fixed. Do you still have the problem ?


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#8 18-12-2017 19:30:50

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

hello,

yes, i still have a problem. now i can log in with fb, but it goes to create a new doll account and not to my account already created (jessica-jackson). what can i do? pleur

Última alteração por cobainjackson (19-12-2017 19:10:41)

 

#9 20-12-2017 11:31:28

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello cobainjackson

Your account (jessica-jackson) still exists and it is always linked to your facebook.
What is strange is that it does not open when you connect with facebook.

Do you have multiple facebook accounts ?
Did you create a new nickname with a new doll ? If so, with what pseudo ?


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#10 21-12-2017 21:54:20

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello avart,

No, i have only one fb account.
And i didn't create a new doll.
I try to log in to jessica-jackson account but it  goes redirected to create a new doll and i log out immediately.
I have a account in the us.ohmydollz.com though (using the fb), but it is just normal there. the nickname is dirtydiana.

 

#11 08-01-2018 11:13:15

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello cobainjackson

Can you try to create the new account?

You have disconnected, but the procedure for creating the new account has already started.

You would have to create the new account with a nickname. And you tell me what is the nickname.


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#12 09-01-2018 00:09:51

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello avart,

I just did, the new account is jessicajackson.

Does it mean that i will not have my old account back? Or maybe there is a way to transfer all my stuffs and conquets to the new account? i don't wanna to have to start all over again from the begining.

 

#13 07-02-2018 12:00:11

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello,
sorry to answer so late, I was sick in January. 

For the moment I tested by removing the Facebook link on the account jessicajackson, you can tell me what happens?

You have two ID numbers that lead to a single Facebook account.
Strange...

Can you send me your email address from your Facebook account by private message?


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#14 14-02-2018 00:00:47

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

hi,

yeah, i just logged in on the new account (jessicajackson) and it's still the same. Even through you removed the fb link i still have no acess to the old one (jessica-jackson).

ok, i'll send you my fb e-mail.

 

#15 26-02-2018 11:41:23

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello,

I did not receive your email address by private message.

Try to send it with a space in the address so that it passes the protections of the game.

Can you give me your Facebook ID ?


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#16 01-03-2018 18:59:20

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

i tried to messaged you, but you only receive messages from your friends... so maybe if you add me or whatever i could send you my info.

here's my fb account :https://www.facebook.com/jessica.keilane.jackson

 

#17 24-03-2018 21:11:50

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

I really would like to have an answer and maybe my account back nrv  sad

 

#18 19-04-2018 21:11:57

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

quoi quoi quoi quoi quoi quoi quoi quoi

 

#19 23-07-2018 13:47:35

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

I did not forget you, sorry for taking so long to answer! 

i tried to messaged you, but you only receive messages from your friends... so maybe if you add me or whatever i could send you my info.

I forgot that it was blocked, I opened my messages to everyone.

The problem is strange for your two accounts.

The facebook link of your jessica-jackson account is broken. Following a chain of email address if I understood (on facebook?)
After that, you have a new account created since on your facebook account: jessicajackson

We've removed your Facebook ID and email address from jessicajackson account to try to break this link, but it does not work.
The Facebook ID of your jessica-jackson account is the same as your Facebook profile.

Normally you must be able to connect without going through the blue Facebook button.

Is the e-mail address of the jessica-jackson account still valid? Have you tried to make "Forgotten password" for this account with the e-mail address (without going through facebook, directly on this page "https://br.ohmydollz.com/?p=pass"?

Do you receive your password from the jessica-jackson account by email?
You can try to connect by putting the pseudo-jessica-jackson and the password in the two white boxes (do not use the blue button)

If the email address is no longer valid and you can not receive the password by email, can you send me by private message the following information:
- your Facebook account email
- your old Facebook account email (if you had changed the email on facebook)
- jessica-jackson's account email at registration
- a new email address for the account to obtain a password by the option "forgotten password"

Try to send it with a space in the address so that it passes the protections of the game.

I sincerely hope we find a way to unlock you.


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#20 04-08-2018 20:29:43

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

hi, avart

i already tried the "forgotten password" thing... but it doesn't work.

I sent you a private message.

You can delete the jessicajackson account if it helps.  i just created it as a test anyway.

 

#21 06-08-2018 11:09:53

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello,

I did not receive your email address by private message.
Try to send it with a space in the address so that it passes the protections of the game.

I have good news: The team tested the connection to your jessica-jackson account without going through the facebook box and it worked!

Now you have to get the password of the account to login!

i already tried the "forgotten password" thing... but it doesn't work.

What happens when you try to make "forgotten password"?

We will try with a new email address for the account to test the option "forgotten password".

You can delete the jessicajackson account if it helps.  i just created it as a test anyway.

I do not really like this idea, you played with this account for a while. I do not think that will help.


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#22 06-08-2018 15:16:03

cobainjackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2016
Posts: 18

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hi,

i sent you a private message again. i hope you receive this time.

that's wonderful to hear! thank you so much!

 

#23 31-12-2018 18:49:39

jessicajackson
Membro
Cadastrado: 18-12-2017
Posts: 1

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

??????? where are u avart ?????????? honte non nrv

 

#24 26-02-2019 13:05:28

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hello !
Sorry to have been away for a long time!

I'm running out of time today to check your bug, but I'll take care of it as soon as possible.

Sorry for the wait!

ouf


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 

#25 04-03-2019 12:42:32

avart
French Moderator
Cadastrado: 06-11-2014
Posts: 239

Re: Não estou conseguindo logar pelo fb

Hi!

I confirm that you should be able to login with your account without using the facebook button (like a "normal" connection with an account created on the game)

As I do not receive your private messages, I invite you to create a ticket on the support of the game of the French version: http://support.feerik.com/index.php

I notified the person concerned and she will send me the ticket so that I can answer you safely. With support, we can more easily help you for the lost password of the account.

For a quick treatment, think to give in your ticket:
- the pseudo of the lost account
- the email address of the account
- the facebook link

The support can help you find a password and have access to the account without going through the facebook button.


OMD French Moderator

Please excuse my English which is not the best.
 
 

Rodapé do fórum